Blogger RS

Web Hosting

— Autor bloggerrs @ 10:14

Verovatno većina vas i ne zna šta je web hosting, ali sam zato ja tu da vam objasnim šta je? čemu služi? kod koga zakupiti prostor?.

-Web hosting - Iliti prostor na disku za vaš web sajt (web site). Hosting se deli na više značenja ili na više nivoa... Prvi je shared hosting (korišćenje jednog servera, odnosno više sajtova na jednom serveru (prostoru). Zatim postoji Reseller hosting (delić VPS-a je vaš i vi sami možete da kreirate i da prodajete web hosting) to je takodje na jednom serveru nije ceo server vaš. Pored toga postoji i VPS (Virtual private server) znači deo servera da kažem npr. nekih 5% je vaše, što znači da je sigurniji od web hostinga i resellera, ali hoću da kažem i to da VPS služi samo za veće projekte (posećenije sajtove, forume, blogove...) Dok web hosting iliti shared hosting služi isključivo za neke manje sajtove: firme, lične sajtove, web prezentacije, poznate ličnosti, političare, itd... Nešto za baš posećenije sajtove tipa warez-bb.org oni koriste dedicated servere (vaš lični server, ne delite prostor ni sa kim).

 

VPS - Virtual Private Server - 

HDD - 30gb

RAM - 2GB

Procesor - Intel Dual Core 2 , 2.66ghz

Mesečni protok: 100GB

*Ovo je primer kako izgleda jedan VPS*

Dedicated Server

Marka: Fujitsu PRIMERGY RX100 with Intel D2863 Chipset

Procesor: 1x Xeon X3440, 1x Quadcore – Lynnfield

RAM: 4 GB DDR3 DIMM-RAM

HDD: 2x 500 GB SATA II HDDs, 7.200rpm

Kućište: RAID 1

Mesečni protok: 5.000GB

 

Gde zakupiti hosting, vps, dedicated?

-To je jedna od jako bitnih i teških odluka, jer u današnje vreme postoji dosta firmi koje se bave prodajom web hostinga. Samo što nisu sve sigurne i pouzdane (nikad se ne zna kada će vam sajt biti offline). Dok postoje i prave firme kod kojih su cene malo jače ali su sigurne, i znate kada platite da nećete zažaliti.

Spisak legalnih firmi i priznatih u Srbiji:

Eunet - http://www.eunet.rs

Verat Net - http://www.verat.net

Sezam Pro - http://sezampro.rs

Loopia - http://www.loopia.rs

Napomena: Kod ovih firmi nisu dozvoljene sledeće stvari: piraterija, pornografija, leecheri, torrenti. Znači služe isključivo za sajtove legalnog karaktera: Radio stanice, bioskope, kafiće, klubove, lične prezentacije, poznate ličnosti...

A evo i spiska firmi kod kojih je dozvoljeno sve (izuzev naravno dečije pornografije)

http://net4ever.org

http://server2fn.net

http://swedehost.net

http://www.santrex.net

Potrudio sam se da vam barem malo objasnim šta znače: web hosting (shared hosting), vps (virtual private server), dedicated server... I da vas uputim kod kojih firmi slobodno možete zakupiti prostor i da se ne pokajete nikada.

 

 


Najkorisniji SEO Alati

— Autor bloggerrs @ 00:15

 NAJKORISNIJI SEO ALATI

ALATI VEZANI UZ INDEKSIRANJE

1. Google Webmaster Central
http://www.google.com/webmasters/

Sami alat ima mogućnost praćenja većeg broj domena sa dosta vrlo korisnih opcija za osnovne provere i indeksiranje. Sadrži 3 grupe alata:

Diagnostic alati – alati vezani uz dostupnost vaših stranica Googlebotu ili spideru Googlea. Prikazuje tačne linkove do kojih pretraživači ne mogu iz nekog razloga doći bilo zbog HTTP grešaka, mrtvih linkova, zabranjenog pristupa stranici, blokadi putem robots.txt itd.

Statistics alati – alati prikazuju podatke vezane uz stranice koje se već nalaze u indeksu, Google PageRank, preko kojih ključnih reči vam posetioci dolaze sa Googlea i na kojoj se poziciji na njima nalazite, koje su od tih ključnih reči najtraženije. Page analysis alat vam daje popis ključnih reči koje najčešće koristite na svojim stranicama i daje vam najčešće ključne reči koje koristite kao anchor u izlaznim linkovima što je poprilično korisno.

Sitemap alati – mogućnost prijave mape stranica radi bržeg indeksiranja.

Postoji uz navedeno alat za prijavu spama i reinclusion request.

2. Yahoo! Site explorer
http://siteexplorer.search.yahoo.com

Ovo je moj najomiljeni alat. Vezan je uz proveru linkova domena, nekog linka, I broj indeksiranih stranica na Yahoo pretraživača. Radi se o najtačnijem alatu iz te perspektive. Podržava praćenje većeg broja domena.


3. MSN domain operator
Na live.com upisom linkdomain:domena.com dobićete broj indeksiranih stranica na MSNu. Primer:

Domain:domen.com

ALATI VEZANI UZ ODABIR KLJUČNIH REČI

1. Adwords Google Keyword (External)
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Upisom ključne reči dobit ćete najtraženije ključne reči uz vašu, ali i razne varijacije i related ključne reči.

2. Adwords Traffic Estimator
https://adwords.google.com/select/TrafficEstimatorSandbox

Nudi traženost ključnih reči, ali na temelju Google Adwords PPC programa, GEO targeting i procenu cene po kliku za odabrane ključne reči.

3. Google Trends
www.google.com/trends/

Google Trends je isto vezan uz ključne reči. Alat je još u razvoju, ali možete proveriti I usporediti koje ključne reči ljudi više traže. Npr. Real estate ili properties.

4. Overture Keyword
http://inventory.overture.com/

Radi se o alatu koji procenjuje koja je ključna reč traženija, daje I broj pretraga, ali alat nije niti približno tačan u većini slučajeva stoga ga uzimite kao alat koji daje pattern što ljudi traže, ne koliko traže određenu ključnu reč.

5. WordTracker
www.wordtracker.com

Servis koji podatke o najtraženijim ključnim rečima sa konkretnim brojkama, no u podatke nije uključen Google (recimo to tako).

6. GoodKeywords
www.goodkeywords.com

Takođe servis koji nudi najtraženije ključne reči sa konkretnim brojkama.

Alati vezani za proveru rejtinga na pretraživačima:

1. Provera rejtinga na raznim DC (Google Data Centre)
www.seologs.com/dc-rank-check.html
http://www.mcdar.net/dance/index.php

2. Provera rejtinga Google (do 1000):
www.googlerankings.com

3. Provera rejting za Yahoo:
http://www.yahoosearchrankings.com

4. Provera rejtinga za MSN:
http://www.seoutility.com/en/Msn_Ranking_Check.htm


ALATI VEZANI UZ OFFPAGE OPTIMIZACIJU

1. Neat-O
http://www.webuildpages.com/neat-o/

Provera linkova uključujući anchor koji se koristio.

2. Cool SEO tool
http://www.webuildpages.com/cool-seo-tool/

Zgodan alat koji daje bitne podatke o top 10 za određenu ključnu reč, uključujući i starost domena.

3. Link Harvester
http://www.linkhounds.com/link-harvester/backlinks.php

Link Harvester je alat sličan Yahoo! SiteExploreru, ali daje broj unique linkova domena, bez site-wide linkova. Koristi Yahoo API.

4. Provera linkova za MSN:
Linkdomain:domena.com

5. Provera linkova za Yahoo:
http://siteexplorer.search.yahoo.com (Inlinks)


Sve ostale alate verujem da možete naći pod ova 3 linka:

www.webuildpages.com/tools/
www.seocompany.ca/tools/
www.seomoz.org/tools.php


SEO FAQ - Često postavljena pitanja

— Autor bloggerrs @ 00:13

Google Knowledgebase:
http://www.webmasterworld.com/forum3/2829.htm

Objašnjenje Google PageRanka:
http://www.iprcom.com/papers/pagerank/
http://pr.efactory.de/

10 najčešćih mitova vezanih za Google:
http://www.sitepoint.com/article/971

Basics of Google Optimization:
http://www.webmasterworld.com/forum3/13685.htm

26 koraka do optimizovanog sajta - Brett Tabke:
http://www.searchengineworld.com/misc/guide.htm

Search Engine Friendly URL-ovi za PHP:
http://www.sitepoint.com/article/485

Search Engine Friendly URL-ovi za phpBB:
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=43552

Spider Simulatori:
http://seo.zunch.com/spidersim.html
http://www.searchengineworld.com/cgi-bin/sim_spider.cgi
http://www.killermistakes.com/spider.htm

Referentni sajtovi iz ove oblasti
http://www.searchenginewatch.com/
http://www.searchengines.com/
http://www.searchengineshowdown.com/

Search Engine Optimisation linkovi
http://www.searchenginewatch.com/resources/article.php/2156511
http://www.searchengines.com/intro_optimize.html

Search Engine Monitoring
http://www.searchengines.com/intro_monitor.html

Search Providers Chart
http://www.searchenginewatch.com/reports/article.php/2156401

Search Engine Features Chart (veoma dobri prikazi /reviews/ pretraživača)
http://searchengineshowdown.com/features/

Search Engine Statistics
http://searchengineshowdown.com/stats/

Toliko za početak; vremenom će biti dodavano još korisnih linkova.


Google vs Yahoo vs MSN

— Autor bloggerrs @ 00:09

Svaka tražilica ima svoj način, svoj algoritam, pomoću kojeg daje rezultate pretraživanja. Google, Yahoo i MSN su top 3 tražilice po posjeti, korištenju, ili bilo čemu drugom, pa ćemo malo o njima, tj. različitosti algoritma kad je u pitanju SEO. Uzmite u obzir da je ovo strogo iz iskustva, način na koji pojedina tražilica funkcionira nitko ne zna sa sigurnošću. Također brojke i omjere koje ću dat u opisima su tu da isključivo lakše predočim razlike. Cilj teme je približit u kojem smjeru se kreće algoritam pojedine tražilice.

Googleov algoritam se znatno razlikuje od Yahooa i MSNa iz razloga što se bazira, recimo to tako, na drugačijoj perspektivi rangiranja. Isto tako, po mom osobnom mišljenju Google koristi znatno više faktora koji utječu na rangiranje, nego ostale dvije tražilice. Uključujući i da znatno bolje pazi da se tim faktorima teže manipulira.

Podijelit ću opet temu na osnovnu podjelu radi preglednosti, na one 3 točke: indeksiranje, onpage optimizacija i offpage optimizacija; + na ostale važne faktore.

INDEKSIRANJE

Za sve 3 tražilice URL rewrite znatno pomaže da budute brže indeksirani i da sve prođe bez problema.

1. Google

Već sam gore opisao da se Google po dosta stvari razlikuje oYahooa i MSNa, isto vrijedi i što se tiče indeksiranja. Zadnjih nekoliko godina ukoliko ste izbacili novu domenu i htjeli da uđe u indeks Googlea, bilo je dovoljno nabavit nekoliko linkova sa domena koje Googlebot dnevno posjećuje i završili biste u indeksu u kratkom roku. Pritom se za dublji indeksiranje čekalo nešto duže ovisno o tome koliko ste stranica imali i koliko linkova prema domeni, nije trebalo puno linkova.

Danas je situacija malo drugačija. Matt Cutts je u nekoliko svojih intervju najavio da su se dogodile određene promjene koje će malo otežati indeksiranje. Naravno, kao i svaka sitnica kad su pitanju tražilice, ta promjena je dobila ime, Crawling Sandbox. O čemu se radi? Brzina i dubina indeksiranja ovisi puno više o tome koliko je domena popularna, kad kažem popularna mislim naravno na broj i kvalitetu linkova prema domeni. Nove domene danas imaju probleme sa indeksiranjem jer nemaju linkova. Starije domene također mogu imati problema sa indeksiranjem unutarnjih stranica, par klikova od početne, također zbog nedostatka linkova.

Rješenje problema sa indeksiranjem na Googleu su isključivo linkovi + URL rewrite. Koliko linkova? Dok ne budete indeksirani u potpunosti.

2. Yahoo

Ne sjećam se kad sam zadnji puta čuo da je netko imao problema sa indeksiranjem na Yahoou, Yahoo to odrađuje poprilično brzo bez ikakvih uvjeta o kvaliteti linkova prema domeni koju treba indeksirati za razliku od Google, ali moram reć da site-wide linkovi ubrzavaju indeksiranje.

Bitno je napomenut da Yahoo ne voli jako duboke linkove, indeksirat će sve bez uvjeta, ali nemojte zatrpavati linkove preduboko, recimo iza 3 klika. Isto vrijedi da parametrima u linku, ne pretjerujte sa njima, URL rewrite obavezno.

3. MSN

MSN je po mom mišljenju znatno lošiji od Google i Yahoo u indeksiranju. Vrlo brzo će pokupiti novu domenu i uvrstiti ju u indeks, vrlo rzo će uvrstiti i stranica 1 klik od početne, ali problemi nastaju kad je u pitanju dublje indeksiranje. Dosta često se može naletiti na pitanja baš vezana uz indeksiranje na MSNu gdje se webmasteri žale na neindeksiranje domena sa velikim brojem stranica, na ispadanje stranica iz indeksa bez nekog posebnog razloga, na pojavljivanje stranica pa na ispadanje istih i slično. Uglavnom ako naletite na navedeno to je čisto normalno kad je u pitanju MSN zasada.

Također MSN linkovi ništa posebno ne vrijede kad je u pitanju indeksiranje.


Onpage optimizacija

Za sve 3 tražilice vrijedi korištenje ključnih riječi u bitnim HTML tagovima, razlika je samo u količini i načinu korištenja.

1. Google

Od ove 3 tražilice na Google najmanje utječu onpage faktori na rejting, ako usporedimo u kolikom postotku utječu offpage i onpage faktori na rejting. Naravno navedeno ne znači da nisu bitni, bitni su itekako. Razlika je u odnosu na Yahoo i MSN što je Google itekako u stanju raspoznati da li je ta stranica pretjerano optimizirana ili ne (pritom ne mislim da li se radi o spamu ili ne), što je dokazao sa Google Sandboxom. Google voli sve što je prirodno napisano, prirodno složeno, nabrajanje i prečesto korištenje ciljanih fraza će više odmoć nego pomoć, za razliku od Yahoo i MSN. Navedeno dopunjava sa offpage faktorima. Najbolja onpage optimizacija za Google je ne mislit pretjerano gdje će što stavit, koliko ćete puta što stavit, već je jednostavno potrebno koristiti sve što prirodnije i koristiti svaki tag samo za ono što služi, bez pretrpavanja bilo čega.

Samom onpage optimizacijom na Googleu vrlo teško možete izboriti top pozicije na malo konkurentnijim pozicijama, offpage faktori moraju postojat, ugrubo 75%.

2. Yahoo

Yahoo znatno više važnosti daje onpage optimizaciji i za razliku od Googlea nije pretjerano osjetljiv na pretjerivanja. Dopušta znatno česšće korištenje ključne riječi kroz stranicu, nabrajanja ključnih riječi pomažu, količina sadržaja utječe također. Češće korištenje ključne riječi u title tagu, urlu i kroz neke bitnije tagove poput heading tagova znatno pomažu.

Za razliku od Googlea, onpage optimizacijom možete puno više postići kad je u pitanju pozicija na konkurentnije pojmove, pa čak i na vrlo konkurentnije pojmove. Offpage faktori nisu zanemarivi, ugrubo 50%.

3.MSN

Na MSN, od ove 3 tražilice, najviše utječu onpage faktori, neki put i previše. Nije rijetkost da sa potpuno novom domenom se pojavite u vrhu u vrlo kratkom roku na vrlo konkuretne strane pojmove, što je nezamislivo na Googleu, pa čak i na Yahoou. Slična pravila za onpage faktore Yahooa vrijede i na MSN, dopušta nešto malo više od svega nego Yahoo. Za offpage faktore neki puta izgleda ko da nisu niti bitni.



Offpage optimizacija

Za sve 3 tražilice offpage faktori su vrlo važan i sastavni dio algoritma.

1. Google

Kod offpage faktora se dolazi do vrlo značajne razlike između algoritma Googlea i svih drugih tražilica. Google je broj 1 tražilica u svijetu i svoj proboj u toj industriji može zahvaliti upravo na tome (Google Page Rank). On je prvi krenuo u smjeru da rezultati pretraživanja ovisi u velikoj količini o offpage faktorima ili točnije linkovima prema domeni. Offpage faktori su linkovi, linkovi su popularnost i jačina domene. Također Googleov algoritam je značajno napredniji iz te perspektive od bilo kojeg drugog algoritma za pretraživanje. U mogućnosti je odrediti kvalitetu linkova i manipulaciju linkova, prednost imaju tematski linkovi. Također je moguće da loši linkovi znatno negativno utječu na rejting.

Bez offpage faktora ili linkova je teško u vrh na manje, srednje ili vrlo konkurentne pojmove.

2. Yahoo

Gore sam dao postotak od 50% kako bi opisao nekakvu razliku o utjecaju offpage faktora na rejting, no razlika u odnosu na Google nije samo u tome omjeru. Za razliku od Googlea, kod Yahoo nema kvalitete linkova ili je ona slabije vidljivija u većem opsegu. Kod Yahoo još dan danas prolazi količina linkova bez obzira na temu, razmjene linkova, prijave na svakakve direktorije i stranice još uvijek prolazi. Yahoo i znatno više favorizira site-wide linkove od Googlea. Kontrola linkova je gotovo nikakva.

3. MSN

MSN još ne zna što će sa time, za njega je offpage misterij trenutno:).


OSTALI BITNI FAKTORI

Starost, vrijeme, povijest i hrpa sitnih tehničkih detalja vezanih uz domenu i hosting utječu na Google. Pritom starost domene, linkova, pojedine stranice je strašno jako izražena kod Google za razliku od Yahooa i MSNa. Tehnički detalji vjerojatno igraju znatno slabiju ulogu, ali pokazuju u kojem smjeru bi se neke stvari u budućnosti mogle odvijati. Postoje određeni dokazi tj. realni primjeri da je povijest domene bitna za Google, znači ako ste jednom pokušavali sve i svašta, tehnike koje su protiv Google Guidelines, moguće je da ukoliko ste bili uhvaćeni da vas ta reputacija prati u smislu negativnih bodova.

Yahoou i MSN gornji faktori znače vrlo malo.



KAD SE SVE ZBROJI

Iako se algoritmi top 3 tražilica znatno razlikuju u pojedinim segmentima kako sad optimizirat za sve 3 tražilice? Iako se razlikuju, sve navedeno ne znači da jedan algoritam ide protiv drugog, da optimizacija za Yahoo šteti Googleu. Također ne znači da bez češće korištenije ključne riječi u važnim faktorima za Yahoo se ne možete do top rejtinga, možete, no možda ćete to morat malo poduprijet drugim faktorima i pronać sredinu u svemu.

Smatram i da nije potrebno previše razmišljat koji faktor i koliko utječe na što na kojoj tražilici. Ukoliko se budete držali osnova optimizacije i optimizirali prirodno bez pretjerivanja u bilo kojem segmentu rejting neće izostat.

The END

Izvor: Elite Security by: bsaric


SEO Rečnik Pojmova

— Autor bloggerrs @ 00:01

 

 

Evo objašnjenja nekih izraza da se znate snać prilikom čitanja razno raznih stvari vezanih uz SEO.


SEO - search engine optimization ili optimizacija web stranica

SEM - search engine marketing ili marketing vezan uz pretraživače

SEOs - osobe koje se bave optimizacijom web stranica

ALGO - Algorithm

ANCHOR TEXT - tekst linka, tekst koji kliknete da biste pratili neki link

BL - Backlinks ili linkovi prema vašoj stranici

IBL - Inbound links - ista stvar što su i BL

KW - Keyword ili ključna reč

G - Google

Y - Yahoo

M - Msn

SERPs - Search engine results pages ili rezultati pretraživanja

Results - isto kao SERPs

DC - Google Data centar

PR - Google Page Rank ili Press release ovisno o kontekstu

METAS - meta tagovi

BIG DADDY - naziv novog Googleovog DC tj. 3 nova imaju isto ime

GOOGLE SANDBOX - naziv Googleovog filtra

TAGS - oznaka za html tagove, npr. title tag, alt tag

SUPPLEMENTAL INDEX - Googleov izraz za semi index ili sporedni index, postoji glavni indeks i supplemental

SUPPLEMENTAL RESULTS - rezulati supplemental indeksa

QUERY - pretraživanje

GOOGLE CACHE - izraz za cache:www.vasadomena.com

SPIDER - roboti, skripta ili program koji posećuje neku stranicu i spremaju na pretraživačima

G-BOT - Googleov spider

BOTS - drugi izraz za SPIDER

CRAWL - indeksiranje

DEEP CRAWL - indeksiranje internih stranica

PPC - pay per click ili plaćanje po kliku

BAD NEIGHBORHOOD - izraz za domene koje su banovane od strane pretraživača

BL UPDATE - update linkova prema vašoj domeni, to se vidi sa upisom link:www.vasadomena.com u Google

PR UPDATE - update Google Page Ranka

TOOLBAR UPDATE - update Google Page Ranka na Google Toolbaru

CTR - Click trough rate ili omer prikazivanja i klikova

INTERNAL PAGES - interne stranice, sve druge osim početne

INTERNAL LINKING - način linkovanja između tih internih stranica

BAN, BANNED - izraz da domenu koja je izbačena iz indeksa

FACTOR, FACTORS - izraz za faktore koji uteču na rejting

BLACKLISTED - isto što BAN

BLACK HAT - izraz za tehnike optimizacije koje su protiv Google Guidelines

WHITE HAT - izraz za tehnike optimizacije koje nisu protiv Google Guidelines

SEF - search engine friendly ili nešto što je prilagođeno pretraživačima

SE FRIENDLY - isto što i SEF

KEYWORD STUFFING - izraz za preterano korišćenje neke ključne reči ili fraze

STOP WORDS - izraz za reč koje pretraživače ne koriste ili ne vide namerno pri pretraživanju, npr. AND, OR, IN itd.

LINK BUILDING - izraz za uslugu građenja linkova ili rada na popularnosti domena

ALLINS - izraz za rezultate sa operatorima allintitle, allinanchor, allintext, allinurl itd.



----------------------------------------------------------------------------------------


Objašnjeni izrazi by Dragan Varagić

INDEXED PAGES (Indeksirane stranice) – Termin se odnosi na stranice Web sajta koje su uvrštene u bazu podataka pojedinačnog pretraživača.

KEYWORDS (Ključne reči) – Reči koje se koriste pri pretraživanju.

KEYWORD DENSITY (Frekvencija pojavljivanja ključnih reči) – Ovaj termin se u osnovi odnosi na procenat ključnih reči sa stranice Web sajta koji je indeksiran od strane pretraživača. U tekstovima na temu optimizacije sajta prema zahtevima pretraživača (SEO) frekvencija pojavljivanja ključnih reči (Keyword Density) se češće odnosi na frekvenciju ponavljanja bitnih ključnih reči na jednoj stranici.

SERP (Search Engine Result Page) – Stranica pretraživača sa rezultatima pretraživanja. Cilj je pozicionirati sajt na prvoj stranici rezultata pretraživanja, po mogućnosti što više pri vrhu rezultata pretraživanja. Statistike pokazuju da preko 90 odsto korisnika pretraživača ne idu dalje od prve stranice pretraživanja.

OSR (Organic Search Results) – Organski ili prirodni rezultati pretraživanja. Rezultati pretraživanja na stranici (SERP) koji se tu nalaze kao direktan rezultat pretraživanja baze podataka pretraživača. Ovaj termin se definiše iz razloga razgraničenja sa plaćenim rezultatima pretraživanja.

PSR (Payed Search Results) – Plaćeni rezultati pretraživanja. Sponzorisani rezultati pretraživanja, koji se povlače iz posebne baze podataka oglašivača koji žele da ostvare kvalitetnije pozicioniranje na pretraživaču za određene ključne reči.

SEO (Search Engine Optimization) – Optimizacija sajta prema zahtevima pretraživača. Deo strategija marketinga putem pretraživača koji se odnosi na tehnike prilagođavanja samog sajta zahtevima pretraživača sa aspekta kvalitetnog pozicioniranja sajta u prirodnim rezultatima pretraživanja, za određene ključne reči.

LINK POPULARITY (Kvalitet linkovanja na drugim sajtovima) – Ovaj termin predstavlja kvantitativnu i kvalitativnu meru sajtova koji linkuju posmatrani sajt.

PAY PER CLICK (Plaćanje oglašavanja po kliku) – Jedna od osnovnih karakteristika kontekstualnog advertajzinga jeste omogućavanje plaćanja oglašivača po efektima oglašavanja, tj. plaćanje po ostvarenom kliku na reklamu.

CONTEXTUAL ADVERTISING (Keyword Advertising) – Tehnike ostvarivanja vidljivosti Web sajta (povećanje broja posetilaca sajta) zakupom ciljanih ključnih reči i oglašavanjem na Web stranicama koje su u kontekstu tih zakupljenih ključnih reči. Pretraživači putem posebnog programa određuju koju će reklamu pustiti na određenoj stranici, u zavisnosti od frekvencije pojavljivanja ključnih reči (Keyword Density) posmatrane stranice.

Napomena: Skraćenice i termini koji nisu zadebljani u tekstu (bold) se ne koriste često u praksi marketinga putem pretraživača.


Powered by blog.rs